Кошик
223 відгуків
Інтернет-магазин систем безпеки
+380 (96) 510-54-60
+380 (50) 910-19-39

Поширені питання

  • Чи можна вивести відеоспостереження на телефон?

    Ця функція присутня в усьому відеореєстраторах,для цього вам необхідно зробити налаштування локальної мережі реєстратора та внести відповідні налаштування в роутер(відключити брандмауер і тд.) або налаштувати перегляд камер через "хмару".
  • Періодично пропадає зображення з камери відеоспостереження,з чим це пов'язано?

    Можливо:

    1. Загасання відеосигналу

    2. Брак споживаного струму на камері (необхідно замінити блок живлення)

    3. Поганий контакт на BNC роз'ємах

  • Як перемкнути AHD камеру в аналоговий режим?

    Необхідно затиснути джойстик (OSD меню) вправо на 3-5 секунд і камера перейде в аналоговий режим і таким же способом назад.
  • Поламався відеодомофон,блимає лампочка на домофоні і не натискається кнопка виклику на панелі,можна швидко відремонтувати?

    Домофони Commax і домофони Kocom 10-14 років тому були лідерами і практично монополістами на ринку переговорних пристроїв.Тому у багатьох користувачів домофонами ,встановлених в той час, або відеодомофони Commax або Kocom. Однією з самої знаменитої моделі є модель Commax 4MT. Домофон відмінно зарекомендував себе і до цих пір стабільно працює у багатьох користувачів. Але йдуть роки,домофон кожен день працює в черговому режимі,пропускаючи через блок живлення домофона струм і настає момент,коли домофон виходить з ладу(починає тріщати в трубці,не йде виклик на домофоні,не спалахує екран,моргає зелений індикатор і тд.) і виникає необхідність його ремонту, в чому Вам допоможе наша компанія.

    Фахівці компанії VideoOnline допоможуть швидко і якісно відремонтувати ваш домофон і відновити його роботу!

    Телефонуйте,ми завжди раді кожному клієнту!

  • Как настроить удалённый доступ к камерам видеорегистратора?

         Каждый видеорегистратор имеет свои особенности настройки просмотра камер через Internet,в большинстве случает необходимо прописывать подсеть в регистраторе ,а на роутере производить перенаправление портов на внутренний IP. Также есть видеорегистраторы торговой марки Tecsar ,которые через "облачный сервис" быстро открывают вам доступ к камерам видеорегистратора. Также частой проблемой при просмотре камер в браузере является проблема с установкой дополнительных плагинов и обновлений в браузере. Також важливо після налаштування перевірити відкритість порту (можна зробити на сайті Http://2ip.ru).

  • Гарантійні зобов'язання?

    Під гарантійними зобов'язаннями розуміється безкоштовний ремонт виробу або заміна за згодою Споживача з Продавцем, на аналогічний за характеристиками і вартістю товар, при його відмові з вини виробника при дотриманні Споживачем умов експлуатації.

    Відновлення працездатності виробу або його заміна здійснюється в терміни не більше 14 діб з моменту доставки техніки, згідно Закону "Про захист прав споживача". Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування придбаного вами виробу є його експлуатація відповідно до інструкції виробника при відсутності механічних ушкоджень, сторонніх написів та маркувань на корпусі.

    На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару проводиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не сподобався/не сподобався).

    Повернення в цьому випадку можливий тільки якщо:
    товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
    не проводився монтаж та підключення устаткування, не робилися якісь налаштування;
    повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби);
    товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі і передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
    при наявності всіх документів на товар видані споживачеві разом з товаром.

    УМОВИ ГАРАНТІЇ:

    Продавець гарантує, що даний виріб в момент первісного продажу не має дефектів матеріалу, дизайну або складання на наступних умовах:

    Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну, підпису покупця і продавця, безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного строку вказаного в цьому талоні.

    Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеному в гарантійному талоні.

    Транспортування несправного виробу здійснюється за рахунок клієнта.

    Продавець залишає за собою право зняти виріб з гарантії в наступних випадках:
    порушення збереження гарантійних пломб,
    якщо виріб має сліди стороннього втручання або була зроблена спроба самостійного ремонту,
    якщо були виявлені несанкціоновані зміни конструкції, пофарбовані панелі, сліди ручної пайки на платах.

    Гарантія НЕ поширюється на наступні несправності:


    При наявність механічних ушкоджень (подряпин, тріщин, слідів падіння, сліди вологи, сліди стороннього втручання).
    Пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах; побутовими факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище і т. д.

    Гарантія не поширюється на зарядний пристрій, акумулятори, дата ― кабелі, CD-диски з ПЗ і інші аксесуари, які додаються до виробу, карти пам'яті.

    Дії гарантії не поширюються на природний знос виробу.

    Перед принятием изделия в ремонт проводится экспертная оценка неполадок для определения срока ремонта.

    Время экспертной оценки не включается во время гарантийного ремонта.
    Время ремонта зависит от сложности поломки и может составлять до 30 суток.
    На время ремонта другое изделие не предоставляется.

    Отказ от гарантийных обязательств производится в случае:
    Повреждения при транспортировке.
    Несчастных случаев (пожар, наводнение и т.п.).
    Обнаружение внутри изделия посторонних предметов, насекомых.
    Нарушение пломб (если таковые имелись).
    Сильного внешнего или внутреннего загрязнения.
    Следов воздействия высокой температуры или открытого пламени.
    Наличия механических, электрических, химических повреждений.
    Гарантия не распространяется на расходные материалы.

    Порядок обмена дефектного изделия:

    Неисправное изделие может подлежать замене, если продавец считает это необходимым, только в случае его полной комплектности, в оригинальной упаковке без следов повреждений с комплектом технической документации (гарантийный талон, руководство по эксплуатации).

    Условия гарантийной замены или возврата:

    При поверненні/заміні товару, покупець відправляє посилку без післяплати на дані нашого представника. Кур'єр не перевіряє технічний стан та комплектацію товару. Після перевірки відділу гарантійного обслуговування проводиться повернення/заміна. Повернення коштів здійснюється на банківську картку.

  • Проблеми при підключенні контролера і зчитувача(не прописуються ключі в пам'ять контролера)

    Це часта проблема в Vizit KTM-600R ,так як схема підключення не завжди відповідає дійсності або проводу на шині не правильно підключені в самому зчитувачі. Правильно розібравшись,які дроти куди підключати ви правильно расключите і пропишіть ключі в пам'ять контролера.
  • як увійти з зовні коли зачинилися двері на електромеханічному замку атіс

    Якщо у вас немає ключа і немає можливості відкрити замок з домофона,необхідно відкрутити викличну панель і подати (можна через акумулятор 12В 7А) на дроти йдуть до замку 12 Вольт і замок відкриється
  • Після монтажу домофон при відкритті дверей починає видавати неприємний звук "свист", що робити?

    Дуже часто домофон і виклична панель знаходяться поруч один з одним і після відкриття дверей домофон починає "чути" викличну панель, при цьому видаючи неприємної звук(вереск, свист, тріск).

    Рішення даної проблеми: необхідно в налаштуваннях домофона зменшити звук розмови до оптимального ( близько 50%) і в цьому випадку комплект домофона перестає видавати неприємний звук.

  • В чём разница между домофонами NeoLight Sigma+ HD и NeoLight Zeta+ HD

    Видеодомофон Neolight Sigma+ HD полностью сенсорный экран , а в NeoLight Zeta+ HD сенсорные только боковые кнопки управления.
  • У меня возникла проблема после установки COMMAX DRC-4CGN2 и подключения к ней видеодомофона Slinex SL10M , в чем может быть подвох?

    Добрый вечер ,это проблема совместимости вызывных видеопанелей компании Коммакс COMMAX DRC-4CGN2 и COMMAX DRC-4CHC с видеодомофонами Arny и Slinex. Чтобы устранить ее ,необходимо установить (параллельно) дополнительное сопротивление между минусом  и видеосигналом.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner