Що таке PAL і NTSC
PAL — система аналогового кольорового телебачення, прийнята в ряді країн Європи, Африки, Австралії.
NTSC — система аналогового кольорового телебачення, прийнята в США, Японії, Південної Кореї і деяких інших азіатських країнах.
Порівняння PAL і NTSC
Власне, різниця між PAL і NTSC виключно в специфіці технологій. Більшість моделей відеотехніки всеїдні: здатні приймати сигнал і відтворювати зображення будь-якого з трьох стандартів без спотворення. В першу чергу варто звернути увагу на частоту рядкової розгортки: для PAL 625 рядків, для NTSC — 525. Відповідно, дозвіл отримується у європейської системи вище. А ось частота кадрів — навпаки, 30 Гц проти 25 Гц.
На око відмінності між PAL і NTSC помітні за якістю передачі кольору. Технічно більш складний NTSC допускає спотворення кольору, тоді як PAL дає картинку, наближену до природної. NTSC чутливий до фазових спотворень сигналу і амплітудним коливань, тому і переважання червоного, наприклад, або заміна кольору для нього — справа звична. У PAL, з'явився пізніше, ці недоліки усунули, щоправда, вийшло це зробити за рахунок чіткості отриманого зображення. До того ж приймач PAL більш складний за конфігурацією, в ньому присутня лінія затримки, відповідно, собівартість складання вище.
Стандарт PAL на сьогоднішній день існує в безлічі різновидів, різних за специфікою. NTSC представлений трьома, один з яких, NTSC N, відповідає PAL-N, майже нічим не відрізняючись, так що назви виявилися взаємозамінні. В Японії діє власний формат NTSC J.Детальніше: http://thedifference.ru/chem-otlichaetsya-format-pal-ot-ntsc/
Це все про телебачення. Однак абревіатури дуже добре знайомі і геймерам, причому вони упереджено ставляться до цього питання. Чи ставилися, бо актуальність явище втратило. Декілька років тому виробники ігрових приставок та розробники ігор враховували регіон продажів, випускаючи контент або PAL або NTSC форматі. Приставки визнавали лише свій рідний, відмовляючись працювати з чужими. Тому гра локалізувалася не тільки за допомогою переказу, а й кодуванням у відповідності зі стандартом. Іноді принагідно в ній щось змінювали або вирізали, тому один і той же реліз у Європі та США міг відрізнятися, і суттєво. Ті, хто міг вибирати (а потім уже й власники консолей без регіональної прив'язки), часто вибирали PAL — бо роздільна здатність і якість передачі кольору трохи вищі. Натомість ігри могли трохи пригальмовувати. Звичайно, одностайності в цьому питанні не спостерігалося. На сьогоднішній день поділ по регіонах все ще актуальний для деяких моделей ігрових приставок, але з чипуванням (дякую умільцям) та кросплатформенністю проблеми не становить.
Відмінність формату PAL від NTSC
PAL – стандарт для країн Європи, NTSC – для США, Японії та деяких азіатських країн.
Частота розгортки для PAL - 625 рядків, NTSC - 525.
Частота кадрів для PAL – 25 Гц, для NTSC – 30 Гц.
NTSC допускає спотворення під час передачі кольору, у PAL нижче чіткість зображення.
Ігри та ігрові приставки розрізняються по регіону продажу: NTSC для США, PAL для Європи.
Детальніше: http://thedifference.ru/chem-otlichaetsya-format-pal-ot-ntsc/